Pàgines

dilluns, 2 de setembre del 2013

24/08/13 - Serra d'Irta

Ubicació: Vinaròs, Castelló, Espanya
Vinaròs - Benicarló - Penyíscola - Coll d'en Berri - Torre Badum - Penyíscola - Benicarló - Vinaròs

Vaig sortir en família a pegar una volta per Serra Irta i estrenar la nova bici que usaré quan estigui per Vinaròs. La ruta bonica amb algun tram una mica dur per falta d'entrenament.

La sortida de Vinaròs fins la urbanització Font Nova, tot per asfalt a bon ritme. On ens esperava la resta de la gent, per la ruta per terra. La primera part es la pujada al Coll d'en Berri, bastant pronunciada amb aigüeres i que jo vaig acabar fent a peu els últims metres. Un petit descans a la part més alta per emprendre la baixada per camí de terra en bones condicions, amb alguns girs tancats que hi ha que conèixer una mica per no entrar passat de velocitat. En un encreuament que hi ha uns bancs per assentar-se vam parar a beure i fer-nos unes fotos.

Després del descans ens vam dirigir direcció a la costa, per fer el camí de tornada tot bordejant el litoral. Al principi camí de terra en bon estat fins les proximitats de la Torre Badum, on comença el ciment per fer la pujada fins la torre. Aquesta pujada amb paciència es puja prou be, encara que nosaltres vam parar un parell de cops per veure com el meu germà feia una mica el "Xoto".

Després sols queda la baixada fins a Font Nova, on vam anar a la platja que ens esperava la resta de la família. Finalment després d'un dia casi sencer allí vam agafar les bicis per tornar a casa.

La nova cabreta ;)

Penyiscola

Penyiscola des de Coll d'en Berri

Tot el grup

Torre Badum

Penyiscola des de la platja
Gràfic de l'anada

Gràfic de la tornada

Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 24/08/13
Temps en BTT:  12 hores (incloent dinar i tarde de platja)