Pàgines

dilluns, 30 de setembre del 2013

25/09/13 - Tormassal

Ubicació: 12140 Albocàsser, Castelló, Espanya
Albocàsser - Tormassal - Albocàsser


Vaig sortir per intentar pujar al cim del Tormassal, cosa que no vaig aconseguir ja que el camí pel que tenia pensat pujar, hi ha un tancat per a bous. Vaig buscar una ruta alternativa, però en el moment que vaig veure que tenia que pujar varis marges de pedra seca, vaig fer mitja volta i tornada cap avall.

La pujada per camí de terra fins a les finques d'ametllers, per les que vaig passar pels marges, es fa difícil trobar el lloc per on pujar. La baixada, el tram de les finques, complicat, ja que em vaig equivocar de lloc, després pel camí es fa curta.

Vaig fer un tram pel mig de la malesa per un antic "camí", per sortir a prop del assegador que porta al Corral de la Planeta. Després vaig agafar camí cap a casa per on havia vingut.







Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 25/09/13
Temps en BTT:  55 min
Distància recorreguda:  6,9 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada