Pàgines

dijous, 19 de setembre del 2013

04/09/13 - Font del Bosc

Ubicació: 12140 Albocàsser, Castelló, Espanya
Albocàsser - Font del Bosc - Albocàsser


Escapada per anar a veure la baixada que van fer el meus germans a l'agost, per veure la zona i comprovar si es podia fer una ruta d'anada i tornada sense tocar carretera. Primer intent aconseguit, ara falta comprovar si baixant fins al barranc es pot tornar per algun altre lloc.


La sortida del poble per asfalt a bon ritme, arribat el punt que comença el camí de terra no hi ha problema, ja que està en bones condicions, fins a l'últim encreuament on s'acaba el camí i comença la senda que baixa fins la Font del Bosc. Una baixada amb un parell d'escalons que jo vaig fer a peu, però no son massa complicats. Després planegem una mica fins arribar a la font, on una parada per beure aigua i reprendre la ruta creuant alguns bancals per agafar el camí de terra on comença a pujar poc a poc.

En meitat de la pujada jo vaig parar a fer un mos, a continuació em va tocar acabar de fer la pujada. En la part final agafem asfalt durant la baixada, en la part de pla canvia a terra i una pujada que amb inèrcia es puja sense quasi sense esforç. Arribem a La Masada que està abandonat, per baixar fins al camí asfaltat pel que hem vingut fins tornar a Albocàsser. Jo vaig provar un tram d'assegador i no m'apetia fer la pujada final per ciment, per això vaig fer una mica de volta.

Font del Bosc

Parada per berenar

La Masada




Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 04/09/13
Temps en BTT:  1 hora i 23 minuts (incloent berenar)
Distància recorreguda:  14,5 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada