Pàgines

diumenge, 9 de febrer del 2014

04/02/14 - Esperança

Ubicació: 12140 Albocàsser, Castelló, Espanya
Albocàsser - Esperança - Albocàsser - Corral la Planeta - Albocàsser


Vaig sortir per provar la nova càmera esportiva que vaig adquirir, la meva intenció era pujar fins a l'esperança, i tornar cap a casa, però quan estava acabant encara tenia ganes de més i vaig anar a fer el tram de l'assegador del corral de la Planeta, per comprovar que passava amb les vibracions fortes, el resultat va ser una caiguda absurda sense cap conseqüència, més que per al meu orgull.

La pujada per asfalt i a continuació camí de terra que fins al pou de les Fontanelles, on comença a empitjorar gradualment el camí fins convertir-se en una senda. En aquest punt vaig fer uns metres a peu per la quantitat de pedres i la pendent.

La senda que ve a continuació vaig anar alternant a sobre de la bici i a peu, fins arribar al punt més alt de la ruta i ja fer a sobre tot el descens fins a l'ermita de l'Esperança, aquí la senda que continua es una mica més tècnica però jo la vaig fer sense dificultats. Per acabar baixant la tornada per terra fins al pou de les Fontanelles i un camí pel que no havia passat cap cop que esta prou be.

En arribar al poble vaig sortir pel carrer el Piró per anar a fer l'assegador del corral de la Planeta, l'anada per asfalt amb una baixada prou inclinada per començar, el tram de l'assegador per pedres bastant grosses on vaig caure i per finalitzar la pujada que abans havia baixat.




Vídeo de la ruta completa


Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 04/02/14
Temps en BTT:  48 min.
Distància recorreguda: 9,4 km


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada