Pàgines

dimecres, 16 de maig del 2012

Ruta 13/05/12

Ubicació: 12500 Vinaròs, Espanya
Vinaròs - Alcanar - Ermita del Remei - Alcanar - Les Cases d'Alcanar - Fàbrica del ciment - Les Cases d'Alcanar - Vinaròs

Aquest diumenge vam sortir en grup per pujar a l'Ermita del Remei d'Alcanar i segons com anés la pujada decidiriem que fer a continuació. Vam sortir de Vinaròs pel camí asfaltat que ens porta planejant fins Alcanar, dins de la població comença la pujada que primer ens porta a un mirador on vam parar per apreciar les vistes i després continua fins a l'Ermita del Remei. La veritat que la pujada no es tant dura com sembla a primera vista, així que en arribar dalt teniem ganes de més. Un dels que anàvem deia que hi havia una sendera per baixar, la va buscar, la va trobar i per allí vam baixar, però la veritat no es gens aconsellable, ja que vas més temps en la bici al coll que sobre ella, degut als nombrosos escalons i salts de marges que no es poden superar a sobre de la bici, almenys per al meu nivell. En acabar la sendera gaudim d'uns metres de camí de terra i de seguida comença l'asfalt fins arribar un altre cop a Alcanar, on entrem pel costat del cementiri. Aquí decidim anar per asfalt fins a Les Cases d'Alcanar, i en arribar fem uns metres més  per senderes a prop del mar que ens porten fins a la fàbrica del ciment. En arribar un parell de fotos a la vora del mar i a tornar cap a Les Cases d'Alcanar, on vam esmorzar un bon entrepà que ens va servir per reposar forces i tornar cap a Vinaròs, de passada vam fer la sendera que discorre des de la N-340 fins a Sol de Riu i totes les possibles que hi ha a la costa nord.

Vistes del mirador

Ermita del Remei

Tram complicat de la sendera

Sendera

Platja a prop de la fàbrica del ciment