Pàgines

dijous, 22 de març del 2012

Ruta 31/05/11

Ubicació: 12140 Albocàsser, Espanya
Albocàsser - Mas del Viudo - La Llacuna - Mas la Rambla - Albocàsser

El dia 31 de maig de 2011 vaig sortir amb intenció de pujar al Mas del Viudo i baixar per l'altre costat arribant un altre cop a la Torre de la Falsà, però no vaig acabar de trobar el camí per el que em va tocar fer mitja volta i anar a un altre lloc. Sortim per la carretera de Castelló direcció a la Torre de la Falsà, després continuem pel camí que ja he passat alguns cops direcció Sant Pau fins just després de creuar un barranc que girem a l'esquerra en busca del Mas del Viudo. Aquí el camí es una mica costa amunt però asfaltat fins que veiem una bassa artificial a la nostra esquerra, llavors agafem un camí de terra que baixa fins al barranc per creuar-lo i començar la pujada al Mas del Viudo. Aquesta pujada te uns 300 metres però no es gens fàcil ja que hi ha pedra solta que fa que la roda motriu rellisqui a cada pedalejada. En arribar al mas jo em vaig desviar a la dreta per error, i em va tocar retrocedir. Després d'un curt tram pla, comença una pujada que al principi es pot fer a sobre la bici, però arriba un punt que hi ha pedres grosses soltes que fan impracticable el camí de pujada, per sort sols son uns metres, a continuació comença una sendera plena d'argilagues fins al punt que vaig decidir tornar, per que no estava segur d'anar per el camí correcte. La baixada amb compte es pot fer bastant be, però no hi ha que confiar-se amb la velocitat ja que al ser pedra solta els frens bloquegen la roda i la bici continua com si res. Ja circulant per la zona asfaltada vaig baixar fins la carretera per creuar-la i anar en busca de la Llacuna, aquest tram es per camí de terra en bon estat, fins que arribem al camí vell de Sant Pau que es asfaltat. Després de la Llacuna vaig creuar la CV-15 per agafar un camí paral·lel a ella direcció el Mas la Rambla, en aplegar a l'encreuament de carreteres vaig triar per anar cap a Albocàsser per camins de terra. Algunes imatges preses durant el recorregut.


Bosc de carrasques al Mas del Viudo

Pedregal impracticable

La zona practicable de la pujada, vist des de dalt

Vistes, Mas del Viudo







Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 31/05/11
Temps en BTT: +/- 65 min.
Distància recorreguda: 14,7 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada