Pàgines

divendres, 30 de març del 2012

Ruta 14/06/11

Ubicació: 12140 Albocàsser, Espanya
Albocàsser - Mas del Pati - Mas del Sord - Mas de la Torreta - Mas de Mel - Albocàsser

El dia 14 de juny de 2011 vaig sortir a fer una volta en busca de nous camins de terra, la ruta és bastant plana i els camins estan en bon estat. Vaig sortir per la carretera de Castelló pel camí asfaltat de la Torre de la Falsà, després em vaig dirigir cap al Mas del Pati per asfalt. En passar del Mas del Pati hi ha una baixada prou empinada, de seguida vaig girar a la dreta en busca de la carretera CV-15 per creuar-la, compte perquè no hi a massa visibilitat. En aquest punt començo a trobar camí de terra, al principi una petita baixada i tot seguit una pujada en que el camí estava ple d'herbes que hem van impedir pujar a sobre de la bici els primers metres, però ja després vaig reprendre la marxa. Ja dalt uns pocs metres per asfalt per agafar una baixada de terra a la dreta, en arribar baix de tot passant pel costat del Mas del Sord, vaig girar a la dreta en busca de la rambla que en creuar-la recte i després en arribar al Mas de la Torreta, continuar a la dreta, planejant una mica fins tornar a creuar la rambla per dos cops, vaig agafar el camí que pujada que es pot pujar perfectament, sols al final de tot hi ha menys de 10 metres amb molta pedra que jo no hem vaig atrevir a passar sobre la bici. En aquest punt ja hem vaig dirigir cap Albocàsser, passant pel costat del Mas de Mel (no se si es diu així). Un parell de fotos presses durant el recorregut.




Vistes durant la ruta

Creuant la rambla

El pedregal





Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 14/06/11
Temps en BTT:  75 min.
Distància recorreguda: 17,6 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada