Pàgines

dijous, 15 de març del 2012

Ruta 12/05/11

Ubicació: 12140 Albocàsser, Espanya
Albocàsser - Bassa les Forques - Mas de la Valltorteta - Albocàsser

Realitzada el 12 de maig de 2011.  Aquesta ruta la vaig fer amb la intenció d'anar fins a la bassa Les Forques, quan tornava em vaig veure amb ganes de més i la vaig allargar bastant. Sortint per el carrer El Pirò el primer que trobem és una baixada cimentada bastant empinada, que després tindrem que pujar. Després anem planejant fins agafar a la dreta el camí de terra que puja fins a la Bassa les Forques que te una pendent prou empinada, quan jo vaig passar estava en mal estat per les pluges, després de pujar aquest desnivell el terreny es bo i pla fins la bassa les Forques. Com es una ruta d'anada i tornada el camí de tornada es el mateix. En arribar l'asfalt jo vaig girar a la dreta encara que la idea inicial era tornar cap a casa. Anem seguint el camí indicat en la ruta fins arribar al mas de la Valltorteta  passant abans per el mas de Valltorta sense massa complicacions, la tornada com ja he dit es el mateix però a l'inversa, tot el que hem baixat tenim que pujar-ho. A continuació algunes imatges del paisatge.

Bassa les Forques

Bassa Cariota

Vistes del mas de la Valltorteta

Vistes del mas de la Valltorteta





Aqui teniu el track per si vos interessa:  RUTA 12/05/11
Temps en BTT:  +/- 1h. i 30 min.
Distancia: 14 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada