Pàgines

Ruta 08/06/11

Ubicació: 12140 Albocàsser, Espanya

Albocàsser - Mas de Martí - Albocàsser

El dia 8 de juny de 2011 vaig sortir en intenció de pujar al Mas de Martí per una banda, i baixar per l'altra però no vaig ser capaç de trobar el camí de baixada i vaig tenir que tornar enrere. Sortim per la carretera que porta a Castelló desviant-nos a l'esquerra en busca de la Torre de la Falsà, a continuació ens dirigim direcció a Sant Pau per camí asfaltat fins creuar un barranc, en aquest punt girem a l'esquerra, continuem aquest camí fins que s'acaba l'asfalt i comença el camí de terra que puja fins al Mas de Martí, la pujada no representa massa problemes apart d'un gir de quasi 360 graus, però es pot pujar prou bé. La tornada es senzilla i vaig triar tornar per un camí diferent al d'anada per variar una mica, hi ha un primer tram de terra fins arribar a l'asfalt, desprès agafem un camí asfaltat a esquerra fins arribar a la carretera de Castelló, hi ha que anar amb compte al creuar-la i desprès tenim un tram de camí de terra fins arribar al camí vell de Sant pau, llavors girem a dretes per anar fins Albocàsser. Algunes imatges.

Vistes durant l'ascens

El camí que finalment porta al Mas del Riu

Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 08/06/11
Temps en BTT: +/- 60 min.