Pàgines

divendres, 27 d’abril del 2012

Ruta 26/04/12

Ubicació: 12140 Albocàsser, Espanya
Albocàsser - Mas de la Moleta - Mas de la Valltorteta - Bassa les Forques - Albocàsser

Avui he sortit a fer una volta amb la BTT, tenia ganes de trobar algunes sendes divertides, però sols he trobat una, que se m'ha fet curta. Sortim d'Albocàsser pel carrer del Pirò, baixem una pendent cimentada amb compte del gir a esquerres que hi ha al final, ja que no tenim visibilitat. Continuem per asfalt fins que trobem un gir de 90 graus a la dreta, jo en aquest punt he continuat recte per un camí de terra del Mas de la Moleta, en busca del que ha acabat sent l'única senda del dia, la senda comença en un encreuament, i al principi es una mica difícil de fer perquè hi ha molta pedra, però passats uns metres la cosa millora una mica, en arribar al punt que he girat a la dreta, comença la costa avall per un camí molt poc transitat similar a una senda. En arribar a la Bassa Cariota, agafem el camí principal un altre cop fins arribar al Mas de la Valltorteta, un lloc amb unes boniques vistes. El camí a peu continua cap a baix al barranc de la Valltorta, però no crec que sigui aconsellable intentar-ho amb bici. La tornada es per camí en bon estat i bastants trams asfaltat fins que arribem al encreuament que porta a la Bassa les Forques, que comença amb una pujada que avui estava plena d'una grava que es clavava la bici, dificultant la pujada, després un tram pla, i per finalitzar una última pujada, que ja ens porta quasi a la Bassa les Forques, aquí ja es pot anar per carretera fins a la localitat, però jo he buscat la forma de trepitjar el mínim possible fent una mica de volta.