Pàgines

Ruta 07/04/12

Ubicació: 12500 Vinaròs, Espanya
Vinaròs - Aiguaoliva - Sant Sebastià - Vinaròs

Aquest dissabte vaig sortir per Vinaròs a fer una volta en grup, i la veritat que va estar divertit. Vam sortir per la costa sud en busca del Barranc d'Aiguaoliva, per continuar pel seu costat, per un terreny en bon estat que va pujant poc a poc,  hi ha que passar per baix de dos ponts que son els únics trams complicats, el primer es el del ferrocarril que es passa sense problemes, no es recomanable quedar-se molt de temps a baix, pel risc que passi un tren i ens caigui alguna pedra al cap, el segon es el de la carretera de Càlig que per arribar al camí hi ha una pendent prou empinada. Després vam continuar per camí d'asfalt fins just abans de creuar l'autopista, on ens vam desviar a la dreta per camí de terra en molt bon estat que ens porta fins a la carretera Morella o N-232, que trepitjarem uns metres per continuar paral·lels a l'AP-7. En arribar al Riu Servol, que vam creuar per agafar uns metres d'asfalt fins al camí de terra que ens porta fins a l'Ermita de Sant Sebastià, aquest tram es costa amunt i si a sobre puges el últim tram a camp traves com nosaltres encara pitjor. Ara com encara teniem ganes de sofrir més, ens vam anar pel camí asfaltat de darrere l'ermita per baixar una senda que trobem a l'esquerra. Aquesta senda te un parell de punts una mica complicats, però es baixa sense problemes, en arribar baix ens tornem a trobar en el camí que aviem pujat abans, nosaltres vam fer una baixada innecessària per terra prou ràpida, amb una intenció però ens va tocar tornar a pujar a l'ermita Sant Sebastià per esmorzar. Ja després d'un bon entrepà, ens vam dirigir cap a Vinaròs per asfalt i costa avall.