Pàgines

dimarts, 3 d’abril del 2012

Ruta 22/06/11

Ubicació: 12140 Albocàsser, Espanya
Albocàsser - Mas la Rambla - Mas la Segarreta - Muntanya (Tornar arrere)

El 22 de juny de 2011 vaig sortir en la idea de pujar a una muntanya que hi ha a prop del Mas de la Segarreta, i baixar per l'altra banda, però no vaig trobar el camí de baixada, pel que em va tocar tornar pel camí que havia anat. Vaig sortir per Sant Pere Martir en busca de la Venta la Punta, per camí de terra, passant a prop del Mas la Rambla, fins arribar a la CV-15 per creuar-la i agafar el camí que transcorre pel mig de la rambla. Desprès fins a creuar el Mas de la Segarreta, i de seguida girem a l'esquerra agafant el camí de terra que ens porta fins al cim de la muntanya, la pujada te trams complicats alternats amb altres senzills. Ja a dalt jo vaig començar a pegar voltes avant i arrere perquè no trobava el camí que havia estat mirant per baixar, fins que a la fi, em vaig donar per vençut i em vaig dirigir cap Albocàsser pel camí que havia vingut. 

Vistes durant la pujada

Descansant una mica en arribar dalt

Albocàsser al fons






Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 22/06/11
Temps en BTT: 96 min.
Distància recorreguda:  18,4 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada