Pàgines

Ruta 15/04/12

Ubicació: 12500 Vinaròs, Espanya
Vinaròs - Les Cases d'Alcanar - Vinaròs

Aquest diumenge vaig sortir en la companyia d'uns amics a fer un tomb amb la BTT, aquest dia vam sortir a fer una ruta tranquil·la sense complicacions ja que venia un que feia molt de temps que no sortia. La ruta es una anada i tornada pel mateix camí amb petites variacions que vam fer a la tornada per diversió.
Sortim de Vinaròs per la carretera de la costa nord fins al punt en que es desvia a l'esquerra en busca de la nacional, aquí comença el camí de terra que ens porta fins a la desembocadura del Riu Sénia, per una zona anomenada Sol de Riu. Per baixar a la desembocadura hi ha uns petits escalons de fusta que nosaltres vam baixar a peu, al igual que la desembocadura perquè està formada per pedra de canto rodat i les bicicletes es clavaven a cada pedalada. No se si un dia que hi haja onades fortes es podrà passar, ja que es passa per uns escassos metres de pedra que separen l'aigua estancada del riu i les onades del mar. Després d'aquest punt es tot asfalt fins creuar la població que vam estar mirant de fer uns metres més, per arribar a la fàbrica del ciment, però ens ho vam repensar, ja que era hora d'esmorzar, als pocs metres de terra vam fer mitja volta. Després de l'esmorzar van començar la tornada pel mateix camí de l'anada, fins creuar la desembocadura del Riu Sénia on vam anar per una petita sendera en busca d'un camí diferent que no vam trobar, així que anada i tornada fins la nacional per aquesta sendera bastant divertida. A la tornada vam anar agafant totes les senderes possibles que hi ha a la vora del mar, fins arribar a Vinaròs.

Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 15/04/12
Temps en BTT:  180 min. (incloent esmorzar i les diferents parades)