Pàgines

Ruta 19/07/13

Ubicació: Albocàsser, Castelló, Espanya
Albocàsser - Esperança - Sant Pau - Albocàsser

Després de dos mesos i mig sense pujar a la bici, primer per lesió i després per falta de temps, avui he sortit a fer una escapada pels voltants d'Albocàsser. La veritat no feia conte de pujar a l'Esperança, però al sortir de casa m'he vist en ànims i m'he dirigit cap amunt.

He començat pujant direcció al pou de les Fontanelles, on he girat a la dreta direcció a l'ermita de l'Esperança pujant poc a poc, el tram final per sendera que puja a l'ermita l'he fet a peu a partir del punt que m'he parat. A continuació toca una baixada bastant empinada per camí empedrat, després d'unes pujades i baixades arribem a un tram final de baixada per camí cimentat que condueix al camí asfaltat.

Després he anat per asfalt fins a Sant Pau on m'he parat un moment. La tornada he fet una mica de volta per xafar alguns camins de terra més, per no fer tot el trajecte per asfalt, degut a les pluges dels últims dies hi havia uns bassals prou grossos, l'últim d'un pam de profunditat aproximadament. Un cop a arribat a la Llacuna he unflat la roda davantera que perd aire i ja per asfalt fins a casa.