Pàgines

Ruta 30/03/13

Ubicació: Vinaròs, Castelló, Espanya
Vinaròs - St. Sebastià - Puig - Vinaròs

Dissabte vam sortir quatre a fer una volta en calma per començar la primavera, ja que jo feia 4 o 5 mesos que no muntava a sobre de la bici.

La ruta comença per camins asfaltats que ens porten a la pujada de l'ermita St. Sebastià, la pujada es senzilla però per a mi va ser suficient per deixar-me exhaust, encara que vaig aconseguir pujar-la tota d'una tirada sense parar. Un cop dalt un parell de minuts per recuperar les forces i ens vam dirigir cap a una sendera de baixada per terra amb un parell de salts que tenen arreglats. En acabar la sendera ens vam dirigir per baixar per un camí de terra pel que vam baixar a una bona velocitat que es va fer curt.

Després ens dirigim cap al camí de terra que transcorre paral·lel a l'autopista i ens porta fins als voltants del Puig. Amb la idea de pegar-li la volta ens vam dirigir per camí asfaltat direcció a St. Jordi, en arribar al camí que puja fins la sendera, vam pujar la costa bastant dura que hi ha al principi. La sendera de baixada es prou divertida i sencilla, en arribar al final vam parar a fer un mos.

Finalment ens vam dirigir al barranc d'Aiguaoliva per baixar fins al mar, per camins de terra i la tornada per la carretera de la Costa Sud fins a Vinaròs.