Pàgines

dilluns, 18 de març del 2013

Ruta 06/07/11

Ubicació: Albocàsser, Castelló, Espanya
Albocàsser - Mas del Pati - Mas de Boix - Rest. Barreda



Un altra ruta pendent de publicar de 2011.

Vaig sortir en idea de fer una ruta circular, d'anada i tornada fins a les proximitats del Restaurant Barreda, però no vaig ser capaç de trobar el camí que havia estat mirant abans de sortir i al no disposar d'un GPS, vaig perdre massa temps i finalment van tenir que venir a buscar-me en cotxe.

L'anada fins al Mas del Pati, te algunes pujades i baixades suaus sense massa dificultat per camí asfaltat. En passar del Mas del Pati trobem una baixada molt pronunciada cimentada, just a la part més baixa s'acaba el ciment i comença una pujada per terra amb pedra solta. Després baixem una petita pendent fins al Mas de Boix on tenim que anar amb compte que hi ha alguns gossos, que estaven lligats el dia que jo vaig passar.

Continuem per camí de terra fins que arribem a un encreuament amb unes antenes on girem a l'esquerra per una baixada pronunciada asfaltada que tenim que anar amb compte ja que a la part més baixa hi ha un petit pont molt estret amb un gir bastant pronunciat. Després pugem uns metres fins arribar a una bassa artificial, devia haver continuat per l'asfalt però hem vaig decidir a continuar pel camí que havia estat mirant per internet abans de sortir. Va ser una mala idea, ja que està tallat per munts de pedra i es impracticable.

A continuació vaig trobar el camí, pel que volia seguir fins a la carretera, tallat amb una cadena. Vaig perdre molt de temps buscant una alternativa, al final vaig triar anar pel barranc, prou mala idea ja que estava ple d'argilagues i el pas que hi ha esta en molt males condicions. En creuar el pont de la carretera per baix, continues un bon tros i trobes un camí cimentat que puja fins al aparcament pròxim al Restaurant Barreda, on van venir a buscar-me en cotxe, ja que s'estava fent de nit.

Camí i vistes durant la ruta.

Al fons les antenes per les que havia passat feia un rato





Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 06/07/11
Temps en BTT: 1h i  5 min.
Distància recorreguda:  10,8 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada