Pàgines

dijous, 14 de març del 2013

Ruta 05/07/11

Ubicació: Albocàsser, Castelló, Espanya
Albocàsser - Venta la Punta - Mas de la torreta - La Llacuna - Albocàsser


Publicant rutes que tenia pendents de fa temps.

Vaig sortir per fer una ruta amb poc desnivell per camins de terra, encara que en la tornada predomina l'asfalt. La ruta tenia que ser tota a sobre de la bici, però hem vaig equivocar en un encreuament i em va tocar fer uns 200 metres a peu, per retornar a camí que tenia intenció de continuar.


Sortim d'Albocàsser per l'Ermita de Sant Pere Martir fins arribar a la Venta la Punta, on creuem la carretera C-129. Continuem per terra i ara creuem la CV-15 i circulem un tram de camí paral·lel a la carretera, fins que fem un gir a l'esquerra per creuar la rambla. Continuem aquest camí passant a la vora d'uns massos, en aquest punt comença una mica de pujada per camins de terra. En arribar al Mas del Sastre jo em vaig equivocar i vaig girar a l'esquerra, en compte d'anar pel mig del mas per continuar ascendint. Buscant la forma de tornar al camí, per un altre camí pensant que pujaria be, però no va ser així ja que l'últim tram es una sendera amb moltes pedres complicada de pujar. En tornar al camí continua la pujada uns metres fins que som a prop de la carretera CV-166 on comença la baixada.

Després de creuar la carretera el camí es asfaltat però no esta en bones condicions, en arribar al pla ens dirigim cap a Albocàsser planejant per camins de terra fins tornar a creuar la CV-166 en les proximitats del Pont de Nou Ulls, després creuem la rambla i agafem camí asfaltat fins al final del trajecte.







Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 05/07/11
Temps en BTT: 1h i  8 min.
Distància recorreguda:  17,5 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada