Pàgines

Ruta 15/09/12

Ubicació: 12500 Vinaròs, Castellò, Espanya
Vinaròs - Sant Sebastià - El Puig - Aiguoliva - Vinaròs

Vaig sortir en el meu germà de Vinaròs direcció a l'Ermita de Sant Sebastià, passant per la gasolinera per unflar les rodes, la pujada comença suau per terra pel costat del Riu Servol. Als pocs metres comença l'asfalt, nosaltres continuem pel costat del riu fins arribar a la carretera que puja a l'Ermita Sant Sebastià, als pocs metres trobem un imprevist pel que ens toca desviar-nos del pla inicial. Pujar a peu un tram i baixar per un camí que no es el que esperàvem.

Després d'una primera baixada curta, ens dirigim pel camí de terra paral·lel que transcorre pel costat de l'autopista fins arribar a la N-232 que creuem i continuem pel camí paral·lel a la AP-7. Arribat el punt que tenim que creuar per baix d'un pont de l'autopista fem una parada forçosa per reparar la meva roda punxada, donant-me conte que les càmeres de recanvi que porto son per a bici de carretera, sort que el meu germà en porta alguna de reparada.

Ara ens dirigim a fer la volta al Puig, el primer tram per asfalt costa amunt, per agafar l'entrada a la sendera que comença pujant per un camí bastant empinat els primers metres. Una volta a la sendera fem un mos i comencem la baixada ràpida, divertida però curta. Tornem fins al pont de l'autopista per asfalt i allí comencem la baixada final al costat del Barranc Aiguaoliva, tot el temps per terra fins arribar a la desembocadura. Un cop allí agafem la carretera de la costa sud de Vinaròs per tornar a casa.