Pàgines

Ruta 01/07/11

Ubicació: 12140 Albocàsser, Espanya
Albocàsser - Llacuna - Vilar de Canes - Venta la Punta - Albocàsser

El dia 1 de juliol de 2011 vaig sortir per anar fins Vilar de Canes i tornar. L'anada la vaig fer sortint pel camí vell de Sant Pau passada la Llacuna creuem la carretera i tot seguit agafem el camí de terra a la dreta paral·lel a la carretera, fins al punt que es desvia cap a la rambla on continuem per ella, es un tram complicat ja que les rodes es claven en mig de les pedres. En sortir de la rambla continuem pel camí paral·lel al principi de terra més tard està cimentat fins creuar la carretera que porta a Vilar de Canes, fem un tram més de rambla, després pedalem uns metres per terra per agafar el primer desviament a l'esquerra, on fem una lleu baixada abans de començar la pujada final fins a Vilar de Canes, que per sort es un tram cimentat. Després de creuar la població hi ha una baixada prou pronunciada asfaltada on s'agafa una velocitat considerable, al pròxim desviament girem a l'esquerra una mica costa amunt, amb unes precioses vistes de la població, continuem per aquest camí asfaltat fent petites pujades i baixades, en entrar al terme d'Albocàsser agafem el primer camí cimentat a l'esquerra on trobem una pujada prou pronunciada, als pocs metres comença la terra, en arribar al primer mas que està en runes, hem vaig desviar a la dreta per fer una baixada per camí de terra, vaig girar a l'esquerra pel primer camí que vaig trobar i el seguim fins creuar la rambla, tot seguit la carretera i ja en busca de la Venta la Punta per anar cap Albocàsser.

Vistes durant la pujada

Veient el final de la pujada

Vilar de Canes

Mirant arrere, Vilar de Canes al fons

El trasto amb Albocàsser al fons