Pàgines

dilluns, 13 de gener del 2014

27/12/13 - Ermita Vinaròs

Ubicació: Vinaròs, Castelló, Espanya
Vinaròs - Ermita - Vinaròs


El meu germà mitja i jo, vam sortir per cremar una mica els torrons a fer un parell de sendes per l'ermita aprofitant que jo tenia uns dies de vacances. Pujada a l'ermita, algunes sendes, baixada i passeig per anar a veure el submarí aparcat al port.


L'anada per camins asfaltats, però per pujar vam agafar un camí de terra que sembla més suau la pujada, encara que realment crec que no es així, però de totes maneres jo prefereixo pujar per terra, l'asfalt m'acaba cansant mentalment. En arribar dalt un descans per menjar alguna cosa.

La senda del dia, comença al punt natural més alt de la muntanya on s'assenta el santuari, per baixar fins a la carretera que dona la volta. La senda prou be, en alguns punts que jo vaig fer a peu, però no es complicada.

Després vam pujar per terra fins al "Tentadero" per fer de baixada el camí pel que havíem pujat, una baixada ràpida i cap a Vinaròs per asfalt. Vam creuar tot el passeig per anar fins al port, i cap a casa per finalitzar la ruta.






Aquí teniu la ruta per si vos interessa: RUTA 27/12/13
Temps en BTT:  2 hores i 14 min
Distància recorreguda:  21 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada